CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 28, 2011

. knpe .

knpe laki susah nk paham perempuan ?
knpe laki sgt2 ego bile dgn perempuan ?
entah kadang2 aku sendiri kecewe dgn laki sampaikn aku tepk , 'kan lag best kapel dgn org same jenis dgn aku ? da sah2 die paham prasaan aku .'
hmmm , ye aku tao sala , jgn risao , itu prsaan yg aku rase waktu pemikiran maseh belom matank .
 naluri aku maseh pade lelaki .
btw , guys out there , if korank kapel sejenis ke ape ke ,
aku open , hak masink2 . aku tk ckp korank ok .
chill oke . tana ade yg sala phm pulak .
hmm , knpe bile gado2 , at laz , mest yg gurl tuh yg akn minx maap .
trase hati ? da biase .
menanges hanye sbb CINTE MONYET ? da lali .
sume da biase aku lalui .
semakin hari , sikit demi sedikit prasaan benci aku kt laki timbul .
aku tao , if aku tk lawan prasaan tuhh , aku yg merana nnt ,
betoi ckp dalila , bile aku da asek sekse perasaan aku hnye disbbkn seorg lelaki ,
tk mustahil aku da takan pecaye mane2 lelaki n aku akn bedendam dgn laki .
ya allah , minx simpang la mcm tuh kn .
hmmm . aku tao aku tk perfect .
tapi tolong , aku pon manusia biase .
aku ade prasaan .
tlgg paham bende semudah itu . aku da tk larat nk ulang
AKU ADE PERASAAN .!!

0 comments: