CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 20, 2011

:)

wee , da pkol 3.05 pag da pon . but still ta tdo .
haha , bru lpas gayot dgn intan meyhh . 
hiks , act bwt s.saver yg kedue bkn nk call die ,
nak call org len , da tuh call mr someone tuh ta angkt2 plakk .
da tdo laa tuh , padahal die yg suh org call . huhh , tacink sama bie . :|
oke abaikn . hbeskn sejam super saver tuh dgn mengutok , mengumpat n bla3 sama intan .
hahaha , gile kau ta ckop sejam s.saver aku , 
die call aku kejap gne s.saver die .
haha , act die pon senaseb dgn aku .
niat dihati bwt s.saver nk bgayot dgn yg tsyg , tgk2 die pnye kesayangannn hilank ntah kemane .
hahah , saba intan saba . kau ade aku yg sentiase meneman . :')
then die kate die ngntok da nk tdo .
okayy finee , bag die tdo , aku pon on9 laaa . hehe
auwwww auwwww ! lalala . oke gedik .
arghhh , aku tatao knpe , hati nih rase seronok sgt even mcm2 mslh aku dpt .
hahaha , elok2 ade prob dgn boyfie pon tros mcm , ahhh ! lanx ahh .
bwt2 bodo suda , bwt2 cm tade ape2 jad suda , tana spoil mood happy aku nih .
intan je la tao knpe aku hepi gile2 cm nih .
ahahah , auww auwww ♥ 

awk2 , tenkiuu tao ttbe je dtg dlm hdop sye ,
and bwt sye senyum tanpe henti harinie .
hehehe , sgt awk sgt3 laaa ! <3

0 comments: