CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 5, 2011

. cinta vs suka .

    1. di hdpn org yg kte cntai , ati kte akn b'dgup kncang .. tp di dpn org yg kte ske , ati kte akn gmbira ...
    2. jkalau kte lhat d'dlm mata org yg kte cntai , kte akn kaku .. tp jkalau kte mlht ke dlm mata org yg kte ske , kte akn t'snyum ..
    3. d'dpn org yg kte cntai , ldah kte akn mnjd kelu utk b'kata2 .. tp ble d'dpn org yg kte ske , ldah bbas b'kata apa sngje ..
    4. di dpn org yg kte cntai , kte akn mnjd mlu xtn2 pcl .. tp ble d'dpn org yg kte ske , kte akn tnjukkn dri yg sbnr ..
    5. kte tdk bleh mrenung mata org yg kte cntai ... tp kte slu mrenung mata org yg kte ske ..
    6. ble org yg cntai mnanges , kte akn trut mnanges b'smanya ... tp ble org yg kte ske mnanges , kte akn b'usaha mmbuat die gmbira smula ..
    7. di dpn org yg kte cntai , msim sntiasa b'bunga2 ... tp ble d'dpn org yg kte ske , msim i2 cme b'angin sja ...
    8. di dpn org yg kte cntai , kte tkut utk b'trus trg krn kte t'lalu  bmbang si dia akn t'guris .. tp ble kte d'dpn org yg kte ske , kte t'lalu mdah utk b'trus trang krn kte ykin trus trang i2 pling baek utk mnjga kehormanian p'hbungan kamu & si dia ..
    perasaan cnta b'mula dr mata .. prasaan ske b'mla dr telinga ...
    okayy if mcm tuh means , aku cinta die larh eak ? bile jmpe sumpah jantung aku bedegup kencang , nk ckp ape pon ta tklua .aku byk rahsiekn byk bnde dari die tkot die teluke . tap die mcm bese je dgn aku ? die suke aku je ke ? hmmm .
    >ps ; ini kopipes je dkt fb , harap mklom<

0 comments: